Lejevilkår – ad hoc lejere

Ad hoc lejere (prisgruppe 2 og 3) faktureres efter de oplyste priser.

Adgang
Adgang sker med en kode til en kodelås på dørene.

Fakturering:

  • Hvis din booking ligger langt ud i fremtiden, fremsendes en faktura ca. seks måneder før.
  • Hvis din booking ligger mindre end seks måneder ud i fremtiden, fremsendes faktura


Afbestilling af en booking:

  • Der er mulighed for at aflyse en booking, men det koster et administrationsgebyr på 10 procent af lejeprisen.
  • Ved aflysning af en booking mindre end tre måneder før datoen for bookingen, kan lejere få 50 % af pengene retur.
  • Ved aflysning ved mindre end 1 måned før, får lejere 0 kr. retur.
  • Hvis Mårslet Multihal annullerer en booking, får lejeren hele lejen retur.

Som lejer har du kun eneret på det lokale/den hal, du har lejet. Der kan være andre brugere i hallen, sale, omklædnings- og opholdsrum samtidigt. Alle lejere har naturligvis adgang til alle fællesarealer.

Aflevering/rengøring:
Det/de lejede lokaler skal afleveres i opryddet stand. Borde og stole skal stilles på plads i depotet. Gulvet skal fejes og tørres af, hvis der er pletter. Køkkenet og toiletter afleveres ryddelige.

Hvis inventar eller andet går i stykker, skal dette oplyses til Fondsbestyrelsen, og som udgangspunkt skal det, der er gået i stykker, erstattes.

Misligholdelse af aftale kan udløse en ekstra faktura.

Ungdomsfester frabedes!

Se i øvrigt vores ordensregler samt alkohol- og rygepolitik

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close