Lejevilkår – ad hoc lejere

Ad hoc lejere (prisgruppe 2 og 3) faktureres efter de oplyste priser.

Hent lejevilkår for ad hoc lejere i pdf

 Faciliteter:

  • Der er mulighed for tilvalg af yderligere lokaler til nedsat pris ved indgåelse af en lejeaftale – se Multihallens hjemmeside
  • Der er i sal A og B projektorer og lærred (med HDMI-stik til computer)
  • Der er i sal A og B musikanlæg (med minijack-stik)
  • Der findes stole og borde i depotet


Adgang:

  • Der er adgang til Multihallen mellem kl. 5.00 – 23.00
  • Inden lejeperioden vil du pr. mail modtage en kode til dørlåsen. Døren låses igen ved at trykke på “hængelåsen” på håndtaget. Koden er fortrolig og må ikke deles med andre.
  • Det lejede skal afleveres aflåst efter brug
  • Lejer har kun lov til at opholde sig i det lejede lokale/hal samt fællesrummet. Vær opmærksom på, at fællesrummet er tilgængeligt for alle

Betaling og frister:

  • Ved bookinger langt ude i fremtiden, vil du modtage en faktura ca. 6 måneder før lejeperioden
  • Hvis din booking ligger mindre end 6 måneder ud i fremtiden, vil du modtage fakturaen snarest efter bookingen
  • Hvis din booking ligger kort før lejeperioden, modtager du en faktura efter d. 1. i den efterfølgende måned
  • Faktura fremsendes til lejer via e-mail
  • Betalingsfristen er 14 dage
  • Betalingsoplysninger:
    Mobile Pay: 70886
    Bank: Djurslands Bank: Reg.nr. 7266-0001172170


Afbestilling:

  • Afbestilling mere end 3 måneder før lejeperioden refunderes lejer 90% af lejen (dvs. det koster lejer 10% af lejens pris)
  • Afbestilling mindre end 3 måneder før lejeperioden refunderes lejer 50% af lejen (dvs. det koster lejer 50% af lejens pris)
  • Afbestilling mindre end 1 måned før lejeperioden refunderes lejer 0% af lejen (dvs. det koster lejer 100% af lejens pris)
  • Ved Multihallens annullering af lejen får lejer 100% retur


Aflevering og rengøring:

  • Det lejede skal altid afleveres pænt og ryddeligt
  • Der skal låses døre og lukkes vinduer
  • Der skal vaskes op
  • Lejer skal være ude på det aftalte tidspunkt, så der er plads til nye brugere
  • Borde og stole skal stilles på plads i depotet
  • Lejer skal ikke vaske gulve, men alene tørre borde/stole af. Hvis gulvet er fedtet/beskidt/vådt eller lignende, skal lejer dog rengøre dette
  • Køkken og toilet skal afleveres ryddelige
  • Der gøres rent i Multihallen mandag til fredag samt søndag
  • Hvis man ødelægger inventar, skal dette erstattes – kontakt Fondsbestyrelsen herom. Se kontaktoplysninger nedenfor


Alkohol og rygning:


Køkkenfaciliteter:

  • Der er pt. kun et the-køkken til rådighed med vask, køleskab, kaffemaskine samt service (dog ingen bestik)
  • Efter færdiggørelsen af fase 2 – forventeligt til september 2019 – vil der være køkkenfaciliteter med opvaskemaskine, kogeplader, ovn, bordplads mv. til rådighed


Kontaktpersoner:

Generelt:

  • Det er ikke tilladt at holde ungdomsfester* i Mårslet Multihals lokaler
  • Der henvises generelt til de gældende ordensregler, der også er ophængt i Multihallen
  • Misligholdelse af reglerne kan medføre en ekstraregning
  • Fondsbestyrelsen forbeholder sig ret til at sige nej til en booking, hvis det vurderes, at det ikke “passer” til Multihallens lokaler
  • Lejer accepterer ovenstående punkter, medmindre der gives anden besked inden 14 dage
  • Fondsbestyrelsen forbeholder sig ret til at lukke et arrangement, såfremt ovenstående punkter ikke overholdes
  • Det er et krav fra udlejers side, at lejer er myndig

* Fester for unge under 25 år uden opsyn af voksne

/Fondsbestyrelsen for Mårslet Multihal – opdateret d. 7. marts 2019

 

 

%d bloggers like this:
search previous next tag category expand menu location phone mail time cart zoom edit close